מה הם הטריגרים שגורמים לאנשים לקנות?
הידעת שיש שבע טכניקות שמשפיעות על האנשים לקנות?
כשחברי השתמש בהן במכתבי מכירה הוא הגדיל שעור מכירותיו ב 147 אחוז בין לילה! אתה יכול להשתמש בהם במכתבי מכירה, פליירים, במודעות פרסום, כותרות ואף במכתב אלקטרוני.
טריגר 1 : מה הסיבה.
ספר לאנשים מה הסיבה שאתה עושה את הפעולה. אל תהיה חידה ללקוחותיך. סביר יותר שאנשים קונים מאדם פשוט שהם יודעים עליו משהו.
אם אתה נותן הנחה על המוצר שלך, תן לאנשים סיבה כנה מה הסיבה שאתה עושה זאת.
אא אתה מגביל את מספר המוצרים שאתה מוכר ספר לאנשים מה הסיבה.
כשאתה אומר ללקוחותיך מה הסיבה שאתה עושה כך, סביר שיתנו בך אמון ויקנו ממך.
טריגר 2: היה ספציפי.
ספר על דבר ספציפי. כשאתה כותב: "איך עשיתי 5000 שקל בשבוע" זה נשמע פחות אמין מאשר כשאתה כותב: "איך עשיתי 5050 שקל בשבוע". האנשים סקפטיים.
אם אתה כולל דברים יותר ספציפיים הם נוטים יותר להאמין לך.
כשאתה מציין עובדה, אמור אותה ספציפית. מספרים כלליים ועגולים לא נשמעים מתקבלים על הדעת.
טריגר 3: סקרנות.
כולנו מאוד סקרנים. אנו רוצים תשובות לשאלות שלנו. הורה לאנשים לא לפתוח את הדבר הזה והם יפתחו זאת. כי התעוררה סקרנותם והם רוצים לדעת מה יש בפנים.
כך גם בכותרות כמו: גלה את הסוד החבוי בעיתון אלקטרוני חינם" תמיד מפיקות תוצאות טובות. מיד רוצים לדעת איזה סוד?
טריגר הסקרנות הוא דרך נהדרת לגרום שהמכתב שלך ייפתח וזה עובד גם במודעות פרסום ובמאמרים, כמו בכותרת מאמר זה.
טריגר 4: הפחד לאבד משהו.
סביר יותר שאנשים יקנו ממך אם יש להם את המוטיבציה של פחד שיפסידו משהו , לעומת הרצון להרוויח משהו. זאת הסיבה שהצבת מועד יעד וקביעת כמות מוגבלת נותנים תוצאות טובות.
הצב תאריך יעד במכתבך. תן 3 ימים של מכירה מיוחדת, או הגבל את הכמות של היחידות למכירה. דאג שהאנשים יפעלו עכשיו כשאתה מודיע להם שהמכירה מוגבלת בזמן.
טריגר 5: שאלות.
שאל שאלות. כשאתה שואל שאלות אתה גורם לאנשים שיהיו מעורבים, באופן אוטומטי הם מתחילים בחשיבה איך לענות לשאלתך ונהיים יותר תגובתיים אליה.
איזו מודעה טובה יותר:
" אתה מבזבז זמן על פרסום בעתון אלקטרוני ", או
"האם אתה מבזבז זמן על פרסום בעתון אלקטרוני?
טריגר 6: סיפורים.
אין דבר טוב יותר מסיפור טוב. ניתן לשכנע אנשים רק בספרנו סיפור.
קופירייטרים רבים השתמשו בטכניקה זו במכתבי המכירה שלהם.
אתה יכול לספר סיפור אמיתי שארע ללקוחך או לך.
סיפור אמיתי על משהו שהמוצר שלך עשה לשיפור חיי הלקוח שלך, בונה אמון ונותן מוטיבציה לאנשים לקנות.
טריגר 7: התיצב נכוחה מול הבעיה.
כל מוצר הוא פתרון לבעיה . אל תמהר לתת את הפתרון שיש לך. קודם וודא שהכנת את הלקוח לראות את הבעיה.
הצג את הבעיה וגרום שאנשים יחושו את הכאב במצב הזה עם הבעיה. אמור מה הבעיה וספר להם איך מרגישים אותה. רק אחרי שתרגיש שיש לאנשים ענין, הצג את המוצר שלך ואת הפתרון שהוא מביא.
יישם את שבעת הטכניקות הללו למיקסום מכירות ולהעלות את שעור התגובה של פרסומותיך.
הידעת שיש שבע טכניקות שמשפיעות על האנשים לקנות?
כשחברי השתמש בהן במכתבי מכירה הוא הגדיל שעור מכירותיו ב 147 אחוז בין לילה! אתה יכול להשתמש בהם במכתבי מכירה, פליירים, במודעות פרסום, כותרות ואף במכתב אלקטרוני.
טריגר 1 : מה הסיבה.
ספר לאנשים מה הסיבה שאתה עושה את הפעולה. אל תהיה חידה ללקוחותיך. סביר יותר שאנשים קונים מאדם פשוט שהם יודעים עליו משהו.
אם אתה נותן הנחה על המוצר שלך, תן לאנשים סיבה כנה מה הסיבה שאתה עושה זאת.
אא אתה מגביל את מספר המוצרים שאתה מוכר ספר לאנשים מה הסיבה.
כשאתה אומר ללקוחותיך מה הסיבה שאתה עושה כך, סביר שיתנו בך אמון ויקנו ממך.
טריגר 2: היה ספציפי.
ספר על דבר ספציפי. כשאתה כותב: "איך עשיתי 5000 שקל בשבוע" זה נשמע פחות אמין מאשר כשאתה כותב: "איך עשיתי 5050 שקל בשבוע". האנשים סקפטיים.
אם אתה כולל דברים יותר ספציפיים הם נוטים יותר להאמין לך.
כשאתה מציין עובדה, אמור אותה ספציפית. מספרים כלליים ועגולים לא נשמעים מתקבלים על הדעת.
טריגר 3: סקרנות.
כולנו מאוד סקרנים. אנו רוצים תשובות לשאלות שלנו. הורה לאנשים לא לפתוח את הדבר הזה והם יפתחו זאת. כי התעוררה סקרנותם והם רוצים לדעת מה יש בפנים.
כך גם בכותרות כמו: גלה את הסוד החבוי בעיתון אלקטרוני חינם" תמיד מפיקות תוצאות טובות. מיד רוצים לדעת איזה סוד?
טריגר הסקרנות הוא דרך נהדרת לגרום שהמכתב שלך ייפתח וזה עובד גם במודעות פרסום ובמאמרים, כמו בכותרת מאמר זה.
טריגר 4: הפחד לאבד משהו.
סביר יותר שאנשים יקנו ממך אם יש להם את המוטיבציה של פחד שיפסידו משהו , לעומת הרצון להרוויח משהו. זאת הסיבה שהצבת מועד יעד וקביעת כמות מוגבלת נותנים תוצאות טובות.
הצב תאריך יעד במכתבך. תן 3 ימים של מכירה מיוחדת, או הגבל את הכמות של היחידות למכירה. דאג שהאנשים יפעלו עכשיו כשאתה מודיע להם שהמכירה מוגבלת בזמן.
טריגר 5: שאלות.
שאל שאלות. כשאתה שואל שאלות אתה גורם לאנשים שיהיו מעורבים, באופן אוטומטי הם מתחילים בחשיבה איך לענות לשאלתך ונהיים יותר תגובתיים אליה.
איזו מודעה טובה יותר:
" אתה מבזבז זמן על פרסום בעתון אלקטרוני ", או
"האם אתה מבזבז זמן על פרסום בעתון אלקטרוני?
טריגר 6: סיפורים.
אין דבר טוב יותר מסיפור טוב. ניתן לשכנע אנשים רק בספרנו סיפור.
קופירייטרים רבים השתמשו בטכניקה זו במכתבי המכירה שלהם.
אתה יכול לספר סיפור אמיתי שארע ללקוחך או לך.
סיפור אמיתי על משהו שהמוצר שלך עשה לשיפור חיי הלקוח שלך, בונה אמון ונותן מוטיבציה לאנשים לקנות.
טריגר 7: התיצב נכוחה מול הבעיה.
כל מוצר הוא פתרון לבעיה . אל תמהר לתת את הפתרון שיש לך. קודם וודא שהכנת את הלקוח לראות את הבעיה.
הצג את הבעיה וגרום שאנשים יחושו את הכאב במצב הזה עם הבעיה. אמור מה הבעיה וספר להם איך מרגישים אותה. רק אחרי שתרגיש שיש לאנשים ענין, הצג את המוצר שלך ואת הפתרון שהוא מביא.
יישם את שבעת הטכניקות הללו למיקסום מכירות ולהעלות את שעור התגובה של פרסומותיך.
בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net